maandag 18 april 2016

Eerste probeersels met de Canon 1200D • Photography


'Oh, had ik nou maar zo'n echte spiegelreflexcamera!', ik hoorde het mezelf elke keer weer zeggen wanneer ik bij memorabele fotomomentjes alleen mijn telefoon uit mijn zak kon toveren om taferelen vast te leggen die toch écht voor een mooie spiegelreflex weggelegd waren. Een mooie portretfoto, een van de vele foto's die ik van mijn hond schoot of een boeket prachtige bloemen komen toch net even iets minder mooi uit met een mobieltjescamera dan met die van een proffessionele.
Gelukkig kan ik mij sinds woensdag officieel de trotse bezitster van mijn eigen spiegelreflexcamera noemen. Als echt amateurtje klikte ik er de afgelopen dagen lekker op los om alle knopjes te ontdekken en uit te testen. Met onderstaande foto's als eerste resultaat. Ik zal er vast om lachen over een tijdje, maar hé, zonder beginnersgestuntel kom je er nooit!





Wat denken jullie van mijn eerste kiekjes met de spiegelreflex?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

|